Tuesday, February 01, 2011

I brist på annat... så härmapar jag efter Nada :)

1. Var är din mobiltelefon?
Ingen jävla aning faktiskt. Antagligen i väskan någonstans.
2. Var är din andra hälft?
På jobbet.
3. Ditt hår.
Otvättat, ofärgat och halvlockigt.
4. Din mamma.
DIN mamma!!
5. Din Pappa.
Skulle gå genom eld för min skull.
6. Det bästa du vet.
...
7. Din dröm inatt
Ingen aning.
8. Din dröm/ditt mål.
Plugga till florist eller designa egna smycken
9. Rummet du är i.
Vardagsrummet
10. Din hobby.
Har ingen speciell hobby. Gör det som faller mig in för tillfället.
11. Din skräck.
Mörker
12. Var vill du vara om 6 år?
Var som helst med Kim
13. En sak du önskar dig
Hemligt än så länge...
14. Var växte du upp?
Upplands väsby
15. Dina kläder.
Just nu jeans 'boyfriend fit' och AIK-tröja
16. Din tv
Är kvar hemma i lägenheten med allt byggdamm
17. Din dator
Börjar säcka ihop...
18. Ditt humör
oftast på topp!
19. Saknar någon
KIM!
20. Din bil
Har ingen, använder min fars bil för tillfället.
21. Något du inte har på dig
klocka. Never. Ever.
22. Favoritaffär
Sweden rock-shop
23. Din sommar
är efterlängtad
24. Älskar någon
Min fästman (14/1 - 2011)
25. Favoritfärg
Det skiftar men just nu lila och rosa
26. När skrattade du senast?
För ca 5 minuter sen
27. När grät du senast
Igår kväll.




No comments:

Post a Comment