Friday, February 04, 2011

Happy Tess!

Det är inte ofta jag får för mig att skriva 4 blogginlägg om dagen men nu känns det som en bra idé.
Jag är på så otroligt bra humör. Under dagen har jag suttit och funderat på mitt liv och människorna i mitt liv. Jag är så lycklig över dom vänner jag har. Jag vet att det finns folk i mitt liv som jag kan lita på i vått och torrt. Det finns människor som gjort mitt liv rikare. Jag är så otroligt lycklig just nu för jag har verkligen allt.
Till och från har jag mina tunga perioder p.g.a att jag inte gillar att bo hemifrån. Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt att vara ifrån Kim, och det finns kvällar då jag saknar så mycket att jag gråter mig själv till sömns. Nu är vi snart inne på vecka 3 ifrån varandra och jag längtar tills dagen då vi kan gå tillbaka till vårat liv tillsammans. Men det är bara att bita ihop och tänka på hur skönt det kommer bli när lägenheten är klar.
Nu ska jag lägga mig i sängen (eller den uppblåsbara madrassen jag bor på för tillfället) och läsa innan jag försöker sova. Imorgon bitti blir det mysfrukost med mamma och pappa sen ska jag försöka ta mig ut ur huset. Bara ta bilen och åka någonstans. Vill ha frisk luft. Vill se folk. Att vara hemma från jobbet är så fruktansvärt tråkigt.
...När vi ändå är inne på det så måste jag säga att jag är så glad för mitt jobb. Har aldrig känt en så stor lycka över mina arbetskamrater eller en chef som jag gör just nu. Jag har hittat min plats just nu och allt är så enkelt.
Gud vad jag önskade att denna känsla håller i sig för evigt!

No comments:

Post a Comment