Friday, January 07, 2011

Friday i'm in love

Stamrenoveringen börjar närma sig... nu är det bara ca 2 veckor kvar tills jag flyttar till väsby tillfälligt för att bo hos mina föräldrar medans badrummet hemma blir renoverat.
Jag och hjärtat var på Bauhaus idag och köpte ett badrumsskåp och ett assnyggt toalock (hur konstigt det än låter). Sedan tog vi en tripp till ikea och införskaffade oss lite lampor och en snygg hög hylla som också ska stå i badrummet sen när det är klart.
Vi investerade i en as-snygg spegel som jag blev totalt förälskad i. Den var 120x96cm och såååååå snygg. Tyvärr fick den inte plats i bilen för att den var så pass stor så vi fick lämna tillbaka den. Snyft! Men vi ska köpa den senare och låna ett släp för att få hem den. Jag SKA ha den. Ska bli skönt att få lite nytt och det blir det första rummet som vi inrett tillsammans. Sweet.

Idag hade jag och min chef en intressant diskussion om möss som är, eller kanske inte är, nötallergiker. Också om fotboll, om ost och om vattenskador. Vi satt på kontoret och pratade allmänt strunt i 40 min, sedan frågade jag om han inte hade något att göra. Svaret blev att han hade massor med saker att göra men han hade ingen lust för det var mycket mysigare i personalrummet. Stackars Sussi satt även i samma rum och försökte göra ett viktigt test på datorn, vilket inte kan ha varit lätt med vårat tjattrande i bakgrunden. Jag tycker om min chef... Även fast han är "östtysk".

Nu är jag så grymt ölsugen så jag vet inte vad jag ska göra. Inte dricka öl iaf... för har ingen öl. fail.

No comments:

Post a Comment