Thursday, January 20, 2011

Arbeit!

Jag är trött. Mycket mycket trött. Sitter här och försöker vakna till så jag kan göra mig i ordning för att åka och jobba. För någon dag sedan kom jag fram till att jag inte varit ledig mer än en dag i sträck på en månad nu, så det är inte konstigt att jag känner att jag jobbat mycket. Det börjar kännas nu. Skulle verkligen behöva 2 dagar att bara vila ut på. Jag klagar inte, absolut inte. Jag tycker om mitt jobb och har absolut ingenting emot att jobba, det är bara det att kroppen orkar inte alltid.
Jobbar 08:00 - 17:00 nu Torsdag och Fredag
06:00 - 16:00 Lördag
10:00 - 20:00 söndag och sedan är jag ledig måndag + tisdag. Ser fram emot det, fast ändå inte. Ska försöka få sluta tidigare på söndag eftersom jag ska ta mitt pick och pack och flytta hem till mina föräldrar efter jobbet. Nu börjar stambytet...

Från ett ämne till ett helt annat: Har vi tur kommer våra ringar redan imorgon :D

No comments:

Post a Comment