Saturday, January 03, 2015

Lediga dagar

Åter igen är jag uppe i ottan en ledig dag. Eftersom jag alltid har en tendens att somna på soffan mellan kl 19 och 20 så vaknar jag alltid väldigt tidigt.
Äter frukost i min ensamhet, kollar på 'en plats på landet' och drömmer mig bort till landsbygden i England.

Kim jobbar hela helgen och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på för att roa mig själv.
Julen behöver plockas bort.
Måste lära mig hur jag plockar bort alla picasa-foton från telefonen (det sista jag vill ha på min telefon är 8 år gamla bilder på ex-pojkvänner och liknande)
Rensa avloppet
Tvätta
Diska

...ni ser. finns ingenting jag kan hitta på.
Appropå picasa... jag har precis bytt ifrån iPhone till samsung. Har inte lärt mig alla funktioner än och snacka om att jag blev förvånad när jag hittade mina gamla gamla bilder från ca 6-8 år tillbaka i tiden. Länkade från min gamla blogg som är länkad till mitt google-konto. Har INGEN aning om hur jag får bort dessa bilder.
Google is NOT my friend today.

No comments:

Post a Comment