Wednesday, January 29, 2014

One week later

Här är jag nu, en vecka efter att jag fick åka in akut till Danderyd. Huvudet är lite bättre, men inte helt bra. Sitter jag framför tv:n för länge så ögonen blir överansträngda kommer yrseln tillbaka. Sitter jag i en bil och åker så blir jag genast svimfärdig. Det är mer än vad mitt "vitrinskåp" i örat klarar av. 
...det där med vitrinskåpet i örat är Kims tråkiga skämt om mina kristaller. Han tror han är rolig...

I morgon ska jag åka in till jobbet i vilket fall som helst. Måste förbereda för inventeringen, samt dubbelkolla alla fakturor och leveranser. Jag vet att det inte blir bra gjort om inte jag övervakar allt. Jag är den som haft hand om det senaste tiden, så det ska göras enligt mina standards. Är fortfarande sjukskriven så måste ta det lugnt, men att sitta på kontoret borde inte vara några problem. 
Är bara i morgon och på fredag kvar, sen har jag semester till 10e februari. Superskönt, för nu ska golvet i köket in. På måndag är det planerat att vi ska sätta igång med renoveringen igen. Sen på tisdag är det tatueringstime!!! 
Peace out

No comments:

Post a Comment