Monday, January 06, 2014

Nu ska julen ut....

Sista lediga dagen och jag känner att jag borde vila, men julen måste ut. Drar mig verkligen från att städa undan granen då det kommer bli alldeles mörkt och tråkigt i lägenheten nu. Det enda positiva är väll att jag kan äta upp polkastängerna som hänger i den.
När jag tänker på vilket jävla jobb det var att fluffa upp granen så får jag lite ångest när jag vet att jag inte bara kan lämna den som den är, för nästa år ska samma sak göras. Förhoppningsvis bor vi i ett stort hus då och det kan vara spännande med en första jul på ett nytt ställe.

Just nu sitter jag och kollar på simpsons och försöker skjuta upp städandet så mycket jag bara kan. Men i morgon stänger dom våran källare för ommålning, så om jag inte städar bort julen idag så får vi ha den kvar i lägenheten minst en vecka till, och det känns lite overkill.
Jag ska... Snart. Bara ett avsnitt gul humor till.

No comments:

Post a Comment