Thursday, August 19, 2010

Hands off din jävla gaphals!

Jag kollade på Ellen Degenres show på tv nyss. Två st tjejer skulle tävla om ett pris... redan där finner jag irritationsmoment nummer 1... dessa två tjejer är helt okända för varandra. Dom har aldrig träffats förut och kommer antagligen inte träffas igen, men ändå envisas dom med att stå och kramas på scenen och göra high fives när någon svarar rätt på en fråga. KOM IGEN! sluta ta på varandra, ni känner inte varandra. Det stör mig något så fruktansvärt mycket, men jag vet inte varför.
Sedan när tävlingen är över så står båda och hoppar och skriker (fortfarande kramandes) och ser så överlyckliga ut... kom igen, vafan är du så jävla glad för? Du förlorade precis? Du hatar denna människa... du var ett poäng ifrån att vinna en resa runt jorden, du vill inte krama henne, du vill slå henne. SLUTA!

Vinnaren utgör irritationsmoment 2, och detta är väldigt vanligt. Händer minst 3 ggr per avsnitt... Ellen står och ska förklara vad hon vunnit men lyssnar hon?? Neeeeeeeej hon står bara och hoppar och skriker och skriker och hoppar och skriker lite till. Sen säger hon "va?" för att hon inte hörde vad hon vann. Då upprepas vinsterna och hon börjar tjuta för full hals igen... Seriöst!!! sluta skrik och lyssna din jävla idiot!

Jag blir irriterad på allt idag... eller så är det bara det att alla som är med i Ellen show är kompletta airheads!

No comments:

Post a Comment