Thursday, August 05, 2010

Det rullar...

Nu händer det faktiskt saker här.
Nu i helgen packar vi våra väskor och drar till Göteborg. (Varje gång jag ska skriva att vi ska "åka" till Göteborg så börjar jag istället skriva att vi ska "flytta" till Göteborg men det är ju helt fel... måste vara önsketänkande)
Ska bli skönt att slippa Märsta ett tag. Få se någonting annat än insidan av lägenheten för en gångs skull.
...Jag ska bara ladda kameran.



Den 21a sticker vi sen vidare till Harwich, England. Ska hälsa på Liza och se hur hon bor.

Ja... motivationen ligger i stort sett på minus just nu pga 3 nätters sömnbrist. Därför påminner inläggen om något slags brev man skrev till sig själv i mellanstadiet. (Vafan skulle det vara bra för?) Om jag träffade min mellanstadie-lärare idag skulle hon få en smäll eftersom hon tvingade oss att återuppleva våra misslyckanden flera år i rad när vi fick läsa dessa brev om och om igen på varje skolavslutning.

No comments:

Post a Comment