Tuesday, September 06, 2011

Nu har gässen flytt

Påbörjar dagen med en red bull och Svensson Svensson. Som jag förklarade i videobloggen så kan jag absolut inte sova när jag är ledig. Halv 8 är väll en rätt vettig tid iofs...

Ska sitta här och lata mig någon timma sedan måste jag måla fejjan och dra iväg till jobbet. Idag är det första personalmötet på 3 månader ungefär och jag vill verkligen vara där.
Har inte missat ett enda personalmöte sedan jag började för över ett år sedan. Det spelar ingen roll om jag jobbar eller ej, jag är där. Jag tror att under ett år så har ca 2 st möten infallit under en arbetsdag för mig.
Detta möte känns extra viktigt på något sätt. Det har gått 3 månader, folk har varit på semester.... finns nog en hel del information som är viktig. Det är just därför jag åker dit, fast jag är ledig. Jag föredrar att få all info direkt och göra vad jag vill med den. Att lita på att man blir informerad utav någon annan är att leva lite osäkert. På detta sätt finns det ingen ursäkt ifall jag inte tar del utav informationen på ett bra sätt. Kan inte skylla på att någon annan inte berättade för mig hur det ska vara.
I detta fall litar jag bara på mig själv.

Hoppas det jobbar några roliga människor idag som man kan smygröka lite med medans man väntar på att mötet ska starta :)

Nu är det höst. Såg gässen fly igår.
Äntligen.

No comments:

Post a Comment