Sunday, September 04, 2011

I wanna have your babies

Knäckebröd och yoghurt är min nya diet. Verkar inte som om jag får i mig någonting annat. Kan inte ens dricka kaffe längre.
Vad är det som händer?
Ska försöka ragga upp lite nya gratisbiljetter till SATS och köra lite squash med Carro kanske. Eller tennis. Gud så roligt.
Måste försöka träna lite. Ska jag gå ner i vikt vill jag inte göra det för att jag inte äter, utan för att jag har kämpat för det. Pepp pepp.

Nu är det 2 dagar ledighet som gäller. 2 lediga dagar med hjärtat. Gud så underbart det ska bli... och väldigt passande med ledighet just nu faktiskt.

Helt snustorr är jag under armarna också. Kan inte beskriva denna underbara känsla. Tacka fan för nervgift! (hur ont det är gjorde så var det sjukt värt det!)

No comments:

Post a Comment