Wednesday, April 20, 2011

Upp with the tupp.

En bra funktion på bilddagboken är att dom visar bilder man la upp samma datum för 1 och 2 år sedan och frågar "kommer du ihåg vad du gjorde?"
Ja, det gör jag. Idag, för exakt ett år sedan. sa jag upp mig ifrån mitt förra jobb. Mitt jobb som gjorde att jag mådde så fruktansvärt dåligt. Kände samma känsla av frihet just nyss som jag gjorde den dagen. Är så glad över att jag slipper den där skiten. Oansvariga chefer. Oserösa jävla skitföretag. Borde polisanmäla er igentligen, eftersom alla vet vafan det är för fuffens ni håller på med. Usch...

Anywho... På tal om jobb så blir det nog en trött chey som åker tidigare till jobbet idag. Grannarnas hundar har skällt oavbrutet sen kl 6 i morse (och dom kommer fortsätta tills ungefär kl 4 i eftermiddag, precis som vanligt.) Einar's glada gubbar fortsätter riva badrum på löpande band. Dom vet hur en betongborr fungerar... jag vet, för jag har lyssnat på det i 3 veckor snart. 


Gör ändå ingenting.. jag behöver kaffe så jävla hårt. 

No comments:

Post a Comment