Monday, April 18, 2011

Hugg hugg här, hugg hugg där. Här var hugg, där var hugg, överallt hugg hugg

Igår efter jobbet blev det öl och fotboll på bryggan. Träffade på Linda och Jonas där också så blev sällskap med öl även när fotbollen var slut. Var superkul. Kim drack cola eftersom han hade bilen. Tråkigt för honom, bättre för mig.
Något som var mindre kul var att min telefon dog så kunde inte sitta på facebook som vanligt :P
Nej men seriöst, något som var mindre kul var att jag fick så ont i magen att jag knappt kunde ta mig från bilen hem. Kim fick nästan bära mig. Väl hemma i lägenheten och den nymålade hallen faller jag ihop på golvet och fick KRYPA för att ta mig framåt. Aldrig känt en så hemsk smärta förut. Blev livrädd och fick lite panik, så Britt fick komma över med massa mediciner och piller och sånt.
Lyckades lugna ner mig så jag kunde somna till slut, och jag vet att jag även i sömnen hoppades på att det skulle bli bättre.

När jag vaknade imorse kände jag mig helt ok... tills jag råkade röra på mig. HUGG HUGG HUGG! Fyfan. Ilande huggande smärta i hela magen. Inte ens värmedynan hjälpte. Så kasst. Nu måste jag vanka runt helt planlöst här hemma eftersom det gör mindre ont när jag rör på mig.
Tänkte försöka ta mig ut på en promenad senare och se om det hjälper. Trött. Mycket trött.

1 comment: