Saturday, March 27, 2010

Anti earth-hour som protest mot klimathororna!

Den ekoterroristiska organisationen WWF anordnar idag den världsomspännande Earth Hour, där 24 städer jorden runt ska släcka ner sin belysning för att spara den el vars produktion mindre begåvade människor påstår bidra till planetens uppvärming. Vår egen sinnesslöe monark har också gått på detta kvacksalveri och tänker släcka ner slotten ikväll (ännu en anledning att införa republik). Kvällspressen uppmanar som väntat den menlösa gråa massan att följa efter i klimathysterin.

Som en följd av detta tänker jag som en ren protest mot alla klimathoror, ekoterrorister och miljöfascister timmen mellan 20:30 och 21:30 ikväll tända varenda jävla lampa jag har, och plugga in och slå på alla elektroniska apparater i min ägo. Och det är inget litet antal, mina vänner. Jag kommer under denna timme att suga så mycket el att det väger upp för 24 grundlurade nedsläckande miljömuppar, om inte mer!

Detta är enbart för att förra årets underbara tillställning var en sån fet jävla besvikelse...

1 comment:

  1. kommer ihåg det. var det inte då vi satt i tingvalla och du trodde att hela märsta skulle vara nedsläckt och inte ett uns hände? hihihihihihi...

    ReplyDelete