Monday, December 09, 2013

Ny vecka.... 50

...och så var det måndag igen och en ny arbetsvecka gryr. Idag är det min tur att vara duty manager, vilket innebär att jag glider runt på hela Arlanda på en sparkcykel och kollar så alla sköter sig. Helt ok start på veckan.
Måste försöka prata med bossen om schemat idag också. Även denna helg blev jag uppringd på arbetstelefonen med frågor om schemat. Det är så komplicerat när inte alla är på samma våglängd. Lite info måste gå ut till personalen nu så jag faktiskt får vara ledig när jag är ledig. Man får hoppas på det bästa.

Om en vecka händer det stora saker, jag ska få träffa twinsen för första gången. Iiiih så spännande! Längtar <3 nbsp="" p="">
Har inte så mycket mer att rapportera. Mycket att göra före jul och nyår (gissa btw vart jag ska spendera 12-slaget? jo på jobbet..)
Jag ska försöka hitta på nå spännande så det finns nå vettigt att skriva om, för detta är ju bara löjligt tråkigt.
Puss på er!


No comments:

Post a Comment