Thursday, June 14, 2012

Ledighet.

Kim lyckades lura mig att skapa en ny gubbe på hans WOW-konto. Jag fastnade direkt. Jag tror det var ca 4 år sedan jag slutade spela, och efter bara en dag i spelet blir jag helt fast igen. Bra rehab. Bra.

I morgon är det full rulle hela dagen. Ska åka till Solna och köpa hjärtats present, ska till systembolaget och handla "middag" tills på lördag. Ska till väsby C och kolla på klänning och kanske skor, ska till frisören (både jag och Kim ska bli snygga i håret), ska svänga förbi posten och hämta ut ett paket, ska hem och fixa middag, fixa naglar och kläder till lördagen.... Just det, någonstans under dagen måste vi klämma in livsmedels-införskaffning också.
Varför detta ståhej? Jo, på lördag ska det kalasas! Kim och Brad fyller år på söndag så på lördag blir det fest! Ska jobba 06.00 - 15.00 först, men sedan bär det av mot stockholm. Längtar!

1 comment: