Saturday, March 19, 2011

Lördags-svammel

Har duschet men har inte tvättat bort ögonbrynen.
Måste äta middag (rester från igår) men orkar inte bryta mig in i micron.
Måste garanterat byta kanal på tv:n då dom visar råttatuille eller hur den stavas, filmen om en råtta som lagar mat. Sanitärt? I don't think so. HELLO?!
Livet är fyllt med måsten, fast det är rätt skönt att dessa små måsten är helt obetydliga ting.

Allt är lätt just nu. kan inte ens hitta något att klaga på fast jag verkligen anstränger mig. Kommer inte på någonting. Alls. Inget. (möjligtvis mitt vokabulär)
Allting är bra. Faktiskt.
2 arbetsdagar kvar. Sweet. Sen ledig i 2 dagar.... iofs ska jag på personalmöte ena dagen så måste dit iaf men det gör mig absolut ingenting.

Jag har inte ens någonting att skriva.
Allt finns här inne.
I mitt huvud.
I mitt hjärta.
Inte i min dator.

Cheers!

No comments:

Post a Comment