Tuesday, September 21, 2010

Förbjud graviditeter!!

Jag vaknade imorse och gick in på facebook (som jag gör varje morgon) och jag tappade hakan av det jag såg.
Fortfarande håller folk på att "diskutera" helt öppet på facebook om SD's plats i riksdagen. Med diskutera menar jag bråka. Ett ändlöst upprepande av samma ord, samma meningar, samma argument.
-"SD är INTE nazister!"
-"Vad är det för fel på att ha bra invandringspolitik?"
-"Det är inte främlingsfientligt att ställa krav!"

Visst.. jag kan hålla med om att man måste ställa vissa krav, men det handlar om hela mänskligheten, inte enbart invandrare.
Folk anser att istället för att ha öppna dörrar för alla som vill komma hit så borde vi minimera invandringen och ta hand om dom vi redan har istället. Det är tydligen alldeles för många invandrare här som redan som går på bidrag och inte sköter sin del av avtalet. Det är helt enkelt för fullt i lilla landet lagom.

Är det DET man ska gå efter? Ja men dåså... Då tycker jag att vi totalt ska förbjuda graviditeter. Det är på tok för fullt i Sverige och vi borde inte avla fram ännu fler individer som inte kommer ha ett jobb på minst 16 år. För att inte tala om barnbidrag och mammapenning. oj oj oj. Folk på bidrag. Nej tack.
STOPPA FRAMAVLINGEN!
Behöver man ett andra argument så man kan variera sig? Ja men då går jag på "religiöst"...
Det finns redan på tok för många idioter i Sverige och dessa idioter borde absolut inte få ta hand om, uppfostra och forma ännu fler idioter.
Stoppa graviditeten!

No comments:

Post a Comment