Sunday, December 27, 2009

sick, sick, sick... don't resist.

Igår lärde jag mig något nytt (som det sägs så lär man sig något nytt varje dag.... även fast jag tvivlar på det rätt starkt)
Jag fick lära mig att man verkligen inte ska blanda rom och red bull. Eftersom rom tydligen innehåller en amfetaminliknande substans så blir man speedad på 2 olika sätt när man även får i sig den höga mängden koffein från red bullen. Som bf sa: "Det är ett 'hejjagvillhaenhjärtattack.com'-way to do it!"
(Jag lärde mig även att inte skicka sms när man sover....totalt oläsbara)

Just nu ligger jag nerbäddad, precis som jag gjort i över ett dygn. Förkyld som fan och helt slut. Gårdagen spenderades med att kolla igenom sunes jul, alla avsnitt och även glo lite på simpsons-maratonet som gick på tv igår. Rörde mig knappt ifrån sängen förutom när jag gick ut för att röka sönder min ömma hals.

Imorse startades dagen med 'svärdet i stenen' på disney channel. Var grymt länge sen jag såg denna film så det räkas som en bra start på dagen.
Dagsplaneringen är nog så att jag ska försöka plocka bort lite här hemma, sen ta en promenad ner till willys och handla lite. Bf kommer hit senare också men vet inte vilken tid. Då han testade denna rom/red bull-kombo igår så vet jag inte riktigt när människan vaknar eller om han ens lever.

Glass till frukost kanske...
jag får, jag är sjuk!

No comments:

Post a Comment