Thursday, July 04, 2013

Rensning

Idag har det rensats! Har kastat flera säckar med glas och skräp. Pantat 2 sopsäckar med burkar och donerat flera kartonger med kläder. Det känns bra att göra sig av med massa saker som man inte behöver.
Vanligtvis har jag så svårt för att kasta saker, och jag sparar på allt onödigt skit jag har. Men nu vill jag bara rensa mer och mer. 
Tog en tripp till IKEA idag för att införskaffa lite förvaring. Blev nya hyllor till min garderob, och flera olika tvättkorgar för att det ska bli enklare att sortera tvätten. Det går framåt här. Igår fick vi även upp krokar i hallen så vi äntligen kan hänga upp våra jackor. 
I morgon ska vi resan bort skrivbordet och boka tid på banken för att diskutera lånelöfte till nya huset. Jag är så lycklig! 


No comments:

Post a Comment